PROLIGHTS predstavil nový dizajn značky, logo a webovú stránku na LDI 2019

Opona odhalila „Nový PROLIGHTS“: Počas prvého dňa výstavy LDI v Las Vegas spoločnosť PROLIGHTS predstavila svoje nové logo, nový dizajn značky a novú webovú stránku www.prolights.it.
Táto svetová premiéra predstavuje začiatok novej éry pre PROLIGHTS, sprevádzanú jej prvou účasťou na veľtrhu LDI (stánok 2953) s nezávislou a veľkou výstavnou zónou, v ktorej sa každú hodinu predvádzajú najnovšie technológie značky a každú hodinu sa premietajú časové programy. ,
Nové logo PROLIGHTS so svojím ikonickým dizajnom prizmy je jasnejšie a bolo zredukované na základné prvky so žltým dotykom, ktorý predstavuje farbu svetla. Dizajn značky a logo sú zamerané na vysokú flexibilitu a sú určené pre digitálne aplikácie. Preskupenie dizajnu značky PROLIGHTS je najväčšou kampaňou rebrandingu, akú spoločnosť kedy zažila, a má byť dokončená do konca roku 2019. Webová stránka www.prolights.it, ktorá tiež ožíva spolu s rebrandingovou kampaňou, ponúkne moderný vzhľad a intuitívne prehliadanie na akejkoľvek platforme, portfólio značkových výrobkov a technickú dokumentáciu, plne premyslené a navrhnuté pre uživateľa, ktorého spája so svetom profesionálneho osvetlenia.
„Nový dizajn značky predstavuje začiatok novej éry PROLIGHTS,“ hovorí Fabio Sorabella, generálny riaditeľ. „Formuláciou nového obsahu a nových produktov prechádza značka zásadnou transformáciou smerom do budúcnosti s vyšším technologickým obsahom a internalizáciou našej spoločnosti. Teraz je ten pravý čas na zviditeľnenie nového prístupu našej značky vonkajšiemu svetu. “
„Nové PROLIGHTS“ sa objavia aj v dizajne niekoľkých našich nových produktov, ktoré sa uvedú na trh v roku 2020, v kontaktoch so zákazníkmi a v prezentácii značky ako celku.